Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

MY NEW BIG LOVE!THE BODY SHOP RED MUSK PERFUME

MY NEW BIG LOVE!THE BODY SHOP RED MUSK PERFUME <3
Γεια σας κοριτσια μου!!Τι μου κανετε??
Σημερα θα ηθελα να γραψω για ενα προιον το οποιο εχω ερωτευτει τρελα.
Ηθελα που λετε να παω να παρω ενα αρωματακι...τωρα να σας πω οτι ξεμεινα απο αρωμα..ψεμματα θα σας πω...
Πιστεψτε με...σας μιλαει μια κοπελα η οποια ειναι εθισμενη με τα αρωματα κ η κατασταση οσο παει κ χειροτερευει...
Οποτε υποσχεθηκα στον εαυτο μου, επειδη πραγματικα δε ξερω ποτε θα προλαβω να τελειωσω τα αρωματα μου κ κατανταει αηδια..μιλαω κ για αρωματα τυπου βεβαια-
να αγορασω ενα τελευταιο αρωμα για τωρα απο τα The Body Shop κ μεχρι να το τελειωσω να μην ξανα αγορασω αλλο αρωμα.
...Βεβαια εχω τετοια αυτοσυγκρατηση που αφου αγορασα το συγκεκριμενο αρωμα με την αυριο ξαναπηγα στα The Body Shop κ αγορασα αλλο ενα αρωμα μαζι με το Body Butter του για τα οποια θα σας μιλησω σε αλλο post.
Ξεκιναω ομως να μιλαω για τη λατρεια μου!

The Body Shop Red Musk (Eau de Parfum)

Λοιπον, καταρχην μου αρεσει παρα πολυ το μπουκαλι, μου αρεσουν τα χρωματα του...
μου αρεσει πολυ που μοιαζει σαν να περιεχει κατι φαρμακευτικο...σιροπι για το βηχα...τοσο ανωμαλη ειμαι...
Αλλα να περασουμε τωρα στο ιδιο το αρωμα.
Τις νοτες του θα τις αντιγραψω κατευθειαν απο το fragrantica:
κορυφή Nότες
πιπέρι
Μεσαίες Nότες
Κανέλα
Βασικές Nότες
ταμπάκο Μόσχος

Λοιπον κ για να σας το πω, με τη σειρα οπως το αντεγραψα ειναι:
Πιπερι, κανελα, ταμπακο κ μοσχος.
Εμενα συνηθως οι μυρωδιες που μου κολλανε κ ταιριαζουν στο δερμα μου ειναι οι γλυκες κ οι φρεσκιες.
Αλλα εχω κ πιπερατα-πικαντικα αρωματα που επισης λατρευω κ επειδη ειχα βαρεθει συνεχεια γλυκα...κ γλυκα αρωματα ηθελα κατι διαφορετικο.
Κ αυτο το αρωμα οντως διαφερει απο παρα πολλα κ ξεχωριζει κ σας μιλαει καποια που οπως εγραψα κ επανω, ειναι τρελαμενη με τα αρωματα :-)
Το αρωμα αυτο, δεν ειναι καθολου γλυκο, δεν ειναι φρεσκο αρωμα, δεν μυριζει επισης κανενα λουλουδι κ που να μυριζει λουλουδι αφου δε περιεχει μεσα τετοιου ειδους νοτες...
Ειναι καθαρα πικαντικο κ πιπερατο.
Λεει στη περιγραφη οτι ειναι για γυναικες αλλα εγω πραγματικα δε πιστευω οτι ειναι μονο για γυναικες, πιστευω οτι το συγκεκριμενο αρωμα ειναι καθαρα unisex.
Καταρχην οταν θα το μυρισετε, μοιαζει πολυ με αντρικο αρωμα, δε θα πειτε ομως οτι κ μια γυναικα δε μπορει ανετα να το φορεσει, ειναι καθαρα unisex για μενα!
Προσωπικα η νοτα που μυριζω πιο πολυ ειναι η κανελα αν κ νομιζω οτι στο fragrantica στις κριτικες γραφουνε οτι μυριζουνε πιο πολυ το musk(μοσχος).
Σιγουρα μυριζω κ το musk οπως κ τις υπολοιπες νοτες, μυριζω κ το πιπερι κ το ταμπακο αλλα για 'μενα μπαμ κανει η κανελα.
Θα σας προτεινα να το δοκιμασετε κ δε θα το μετανιωσετε.
Ειναι πολυ sexy, καταλληλο πιστευω για χειμωνα κ φθινοπωρο...καπως βαρυ αλλα οσο πρεπει!
Αρεσει σε ολους, αντρες - γυναικες κ ολοι με ρωτανε τι φοραω.
Το μονο αρνητικο του ειναι η διαρκεια του.
Στο δικο μου δερμα, παρολο που πηρα το eau de parfum που υποτιθεται σε συνδυασμο με τη λοσιον κραταει πολυ
 -νομιζω βγαινει κ σε eau de toilette κ σε body mist(αρωμα σωματος) αλλα κ σε oil perfume(λαδακι).
 Μαζι λοιπον με τη λοσιον σωματος που πηρα...

The Body Shop Red Musk Body Lotion
...μου κραταει maximum 3 ωρες.
Μετα κατι θα αχνομυριζει αλλα πολυ πολυ ελαφρα..το αρωμα θα εχει εξασθενησει.
Η λοσιον εχει παρα πολυ ελαφρια υφη, απορροφαται κατευθειαν απο το δερμα κ ειναι δροσερη.
Παρολο που ακομα κ σε συδυασμο δεν εχουν τη φοβερη διαρκεια θα το ξαναπαραω σιγουρα πιστευω μονο κ μονο γι'αυτη του τη μυρωδια.
Ισως το ξαναπαρω σε λαδακι που ξερω οτι κραταει πιο πολυ.
Για τιμουλα πραγματικα θα σας γελασω γιατι παει καμποσος καιρος που τα πηρα :(
Αλλα πιστευω οτι το αρωμα κοστισε καπου 25ευρω κ καπου εκει κ η λοσιον?
Καπου εκει...Η λοσιον ειναι στα 250ml  κ το αρωμα στα 30ml αλλα απ'οτι καταλαβα δεν τελειωνει γρηγορα γιατι ψεκαζει λιγη ποσοτητα.
Αυτα κοριτσια μου ηταν τα νεα μου αγαπημενα, ελπιζω να αρεσαν κ σε σας!
Πειτε μου πιο αρωματακι απο τα The Body Shop ειναι το αγαπημενο σας κ θα μου προτεινατε γιατι εννοειται οτι θελω να δοκιμασω κ αλλα!
(Κατα τ'αλλα δε θα ξαναδοκιμασω αρωμα μεχρι να μου τελειωσει αυτο) :)
Να περνατε ομορφα κ θα τα ξαναπουμε συντομα με νεο post!
Φιλακια πολλα!!! <3 <3 <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου