Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

The Body Shop Honeymania

THE BODY SHOP HONEYMANIA <3

Γεια σας κοριτσια μου!Τι μου κανετε??
Σημερα θα μιλησω παλι για δυο αγαπημενα προιοντα απο το The Body Shop
  (κατι εχω παθει τελευταια με το The Body Shop )
...μιλαω για τη σειρα Honeymania κ συγκεκριμενα αγορασα το Eau De Toilette αλλα κ το Body Butter.
Ηθελα αυτη τη φορα να παρω ενα αρωμα που να μη μυριζει..ουτε φρουτο...ουτε λουλουδι..αλλα να ειναι ανοιξιατικο.
Πιστευω οτι εκανα πολυ καλη επιλογη καθως το συγκεκριμενο αρωμα ταιριαζει full με αυτη τη περιοδο.

The Βody Shop Eau De Toilette Honemania
Λοιπον...το εχω λιωσει...πραγματικα το εχω λιωσει...!!
Θελω να πω οτι οταν στην αρχη πρωτομυρισα το συγκεκριμενο αρωμα μου αρεσε αρκετα αλλα δε μου εκανε πια κ τη φοβερη εντυπωση..
Βεβαια ηξερα οτι πρεπει να του δωσω χρονο γιατι παντα στα αρωματα για να εχεις ολοκληρωμενη αποψη πρεπει να δωσεις χρονο.
Κ παιδια πραγματικα το εχω λατρεψει το φοραω συνεχεια κ παντου για μενα ειναι το τελειο αρωμα για την ανοιξη!
Οι νοτες του ειναι δυο κ ειναι οι εξης:

αγριολούλουδαμέλι
δηλαδη: αγριολουλουδα κ μελι.
Κ οντως μυριζει κ τα δυο πολυ εντονα, ειναι πολυ καθαρες οι μυρωδιες του.
Κανει μπαμ το μελι αλλα μυριζει συγχρονως κ κατι απο λουλουδια που ανθιζουν, μυριζει πραγματικα ανοιξη.
Αυτες τις δυο νοτες μυριζετε.
Ειναι πολυ γλυκο αρωμα, λογικο... λογω μελιου :-)
κ θα ελεγα οτι εχει κ μια ελαφρια μυρωδια καθαριοτητας μεσα.
Η διαρκεια του, τουλαχιστον επανω μου δεν ειναι φοβερη..θα κρατησει περιπου 3 ωρες.
Θα σας γελασω για τη τιμουλα του γιατι τα ειχα παρει κ τα δυο σε προσφορα 30% κ δε θυμαμαι ποσο ειχανε.
Το συγκεκριμενο ειναι στα 30ml.

The Body Shop Body Butter Honeymania
Κ επισης πηρα το Body Butter με την ιδια μυρωδια γιατι μου αρεσει παντα να τα συνδυαζω...
Ενταξει, τι να πουμε για τα Body Butters απο The Body Shop,
 πιστευω οτι ειναι πραγματικα τελεια!
Δεν υπαρχει κατι που να ενυδατωνει το σωμα πιο πολυ
...ειδικα για το καλοκαιρι που το χρειαζομαστε ενα...κ δυο τσακ παραπανω...
Πραγματικα η υφη του ειναι σαν βουτυρο...
  ...απλωνεται πολυ ευκολα στο δερμα, δε θα σας παιδεψει
 κ θα ελεγα οτι απορροφαται αρκετα γρηγορα για body butter κ μου εκανε εντυπωση.
Η συσταση του ειναι αρκετα πηχτη κ μυριζει εννοειται ακριβως οπως κ το αρωμα αλλα εχει κ μια νοτα....πως να το πω...μια νοτα κρεμας μεσα...ναι αυτο..ελπιζω να καταλαβατε :-)
Αυτο ειναι στα 200ml.
  
Αυτο ηταν το post κοριτσια μου,ελπιζω να σας αρεσε :-)
 Θα τα πουμε πολυ-πολυ συντομα, να περασετε τελεια,
 να εχετε μια ομορφη πρωτομαγια κ να φατε μεχρι σκασμου γιατι το θελει η μερα βρε αδερφε!! :)
Θα τα πουμε πολυ συντομα, φιλακια πολλα!!! <3 <3



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου