Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

APIVITA AQUA VITA ΚΡΕΜΑ ΜΑΤΙΩΝ + ΔΩΡΟ ΑΦΡΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ Κ ΜΑΤΙΑ (75ml)

APIVITA AQUA VITA ΚΡΕΜΑ ΜΑΤΙΩΝ + ΔΩΡΟ ΑΦΡΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ Κ ΜΑΤΙΑ (75ml)!
Γεια σας!!!!!!Τι κανετε κ πως τα περνατε?
Ελπιζω η διαθεση ολων να ειναι ανεβασμενη, ποσο μαλλον τωρα που μπαινει σιγα- σιγα η ανοιξη! :)
Σημερα θελω να γραψω για 2 προιοντα που δοκιμασα προσφατα κ μου αρεσαν παρα πολυ!
Ενταξει, ειναι πασιγνωστα κ τα 2 πλεον στο youtube αλλα ηθελα να γραψω κ εγω την αποψη μου, περισσοτερο ομως ηθελα να μιλησω γι' αυτη τη προσφορα που ακομα ισχυει σε περιπτωση που μια κοπελα ενδιαφερεται να τα αγορασει :)
To συγκεκριμενο το πηρα με δικα μου λεφτα απο το pharm24, εδω σας αφηνω κ το link :
σ' αυτη την ομορφη συσκευασια κ ουσιαστικα αγοραζεις την Aqua Vita, κρεμα ματιων κ παιρνεις δωρο κ τον αφρο καθαρισμου απο την ιδια εταιρια.
Η συγκεκριμενη προσφορα ισχυει ακομα οπως προειπα κ αν ενδιαφερεστε σας αφηνω κ το link :
Κοστιζει 19,50ευρω.
Για τα μεταφορικα ακριβως θα σας γελασω αλλα ειμαι σιγουρη οτι δεν ητανε πολλα, το πολυ 2ευρω?
Κ εγω μενω επαρχια.Το πακετο ηρθε πολυ γρηγορα.
Επισης στο συγκεκριμενο site αν κανετε παραγγελια ανω των 29ευρω τα μεταφορικα ειναι δωρεαν.
Παμε ομως να μιλησουμε για τα προιοντα :)
ΚΡΕΜΑ ΜΑΤΙΩΝ APIVITA AQUA VITA
Λοιπον οπως γραφει κ στο κουτακι της, ειναι μια κρεμα ματιων ενυδατωσης κ αναζωογονησης με φυτοενδορφινες λυγαριας.
Ενυδατωνει κ αναζωογονει την περιοχη γυρω απο τα ματια, αντιμετωπιζει τα σημαδια κουρασης ενω παραλληλα προστατευει απο τη προωρη γηρανση, χαρη στο πατενταρισμενο εκχυλισμα προπολης.
Κ ειναι χωρις αρωμα.

 Λοιπον οι αποψεις διιστανται για τη συγκεκριμενη κρεμουλα αλλα εγω ηθελα να τη δοκιμασω.
Αλλες κοπελες ενθουσιαστηκαν κ αλλες απογοητευτηκαν απο το προιον καθως αρκετες ειπανε οτι τις ερεθιζε τα ματια κ τα νοιωθανε το πρωι ειτε λιγο πρησμενα, ειτε κατα την εφαρμογη νοιωθανε ενα ψιλοτσουξιμο.
Θα πω τα κλασικα, οτι δερμα με δερμα διαφερει, εχουμε διαφορετικες επιδερμιδες κ γενικα μπορει μια κοπελα να λατρεψει ενα προιον, να κατσει τελεια στο δικο της δερμα κ μια αλλη να το μισησει για τον ακριβως αντιθετο λογο.
Προσωπικα εμενα μου αρεσε υπερβολικα η συγκεκριμενη κρεμα, δεν ενοιωσα κανενα ερεθισμο,
μου αρεσε παρα πολυ η υφη της καθως ειναι σαν νερακι, παρα πολυ ελαφρια!
Πιστευω οτι καθεται μια χαρα στα ματια για πριν το μακιγιαζ αν κ εγω την εφαρμοζω τη νυχτα γιατι εννοειται τοτε κανει καλυτερη δουλεια κ δε ξερω τι αλλο να πω, γενικα ειναι φοβερη κ σιγουρα θελω να  τη ξαναπαρω.
Επισης διαβαζω στο κουτακι οτι :
"Το νερο της συνθεσης του προιοντος εχει αντικατασταθει με εγχυμα απο ελληνικο τσαι του βουνου"
 Δεν ξερω αν το εγραφε κ πριν αυτο η συσκευασια ή τωρα αλλαξανε τη συσταση της αλλα αν δε το εγραφε πριν, μηπως αυτο ερεθιζε καποιες κοπελες κ το επαναεξετασανε?
Δε ξερω...παντως εμενα με αφησε πολυ ευχαριστημενη, εχω ακουσει οτι μειωνει κ τους μαυρους κυκλους, προσωπικα ειναι πολυ νωρις να μιλησω γι'αυτο καθως τη χρησιμοποιω περιπου μια εβδομαδα.
Ειναι στα 15ml

ΑΦΡΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ APIVITA ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟ Κ ΜΑΤΙΑ
Και το δευτερο λατρεμενο ειναι ο αφρος καθαρισμου κ οπως γραφει η συσκευασια...:
APIVITA Cleansing Κρεμώδης αφρός καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια,για όλους τους τύπους επιδερμίδας με ελιά και λεβάντα
Κρεμώδης αφρός καθαρισμού για το πρόσωπο και τα μάτια με αιθέριο έλαιο λεβάντας, λάδι ελιάς και νερό από πράσινο τσάι. Αφαιρεί αποτελεσματικά μακιγιάζ και ρύπους ενώ παράλληλα τονώνει την επιδερμίδα (όλους τους τύπους) αφήνοντάς τη καθαρή, απαλή και λαμπερή. Με εξειδικευμένη απαλή σύνθεση, που επιτρέπει άφοβα την χρήση του και για τον καθαρισμό της ευαίσθητης περιοχής των ματιών.
Περιέχει: Σαπωνάρια και Φυσικά συστατικά καθαρισμου που απομακρύνουν ρύπους και μακιγιάζ χωρίς να ξηραίνουν την επιδερμίδα.
Ελιά: που ενυδατώνει.
Πρόπολη: που προσφέρει ήπια αντισηπτική δράση.
Λεβάντα: που καταπραϋνει.

Γεια το συγκριμενο προιον μονο τα καλυτερα εχω ακουσει κ ισχυουν ολα.
Τι να πω,συμφωνω με ολα οσα εχουνε πει κ γραψει beauty youtubers κ bloggers.
Μυριζει απιστευτα καθαρα, απιστευτα φρεσκα οντως μυριζει λεμονακι, κανει πολυ καλο ντεμακιγιαζ,
κ σιγουρα θελω να παρω κ τη μεγαλη συσκευασια οταν μου τελειωσει αυτη.Οντως οπως ειχα ακουσει, χρειαζεστε ελαχιστη ποσοτητα για να καθαρισετε το προσωπο σας κ αργει να τελειωσει.
Αλλα σιγουρα η μυρωδια του συγκεκριμενου προιοντος εκτος απο τη καταπληκτικη δουλεια που κανει με τραβηξε παρα πολυ!
Μυριζει απιστευτα καθαρα.
Το συγκεκριμενο ειναι στα 75ml κ το κανονικο του μεγεθος αν δε κανω λαθος βγαινει στα 300ml
Αυτο ητανε κοριτσια το σημερινο μου post, 
πειτε μου εσεις εχετε αγορασει τα συγκεκριμενα προιοντα κ αν ναι μεινατε ευχαριστημενες?
Θα τα πουμε συντομα σε νεο post,ως τοτε να περνατε ομορφα!!
Φιλακια πολλα!!! <3 <3 <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου