Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑ ΣΤΟ GLITTER ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ!!!

ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑ ΣΤΟ GLITTER ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ!!!
Γεια σας κοριτσια!!
Σημερα αγορασα το Glitter Ιανουαριου το οποιο κοστισε 3,50ευρω κ να τα δωρακια του!!
Λοιπον οπως καταλαβατε τα δωρακια ειναι κ τα δυο απο την αγαπημενη εταιρια Beauty Line Cosmetics, μια πουδριτσα μια σκια για τα ματια
Δεν τα εχω δοκιμασει ακομα αλλα εχω να πω οτι προσωπικα μου αρεσε παρα πολυ η υφη κ των δυο προιοντων.
Η πουδρα ειναι το no.004 κ εναι τρομερα απαλη... μπορω να πω οτι μοιαζει σε υφη αρκετα στη πουδρα της Dido κ ειναι ακομα πιο βουτυρενια η συσταση της, τωρα για καλυψη κ για διαρκεια ακομα δε ξερω καθως δε τη δοκιμασα αλλα απο τις πρωτες εντυπωσεις μου αρεσε πολυ!
Κ η σκια ειναι το no.144, αρεσε επισης παρα πολυ!
Το χρωμα της ειναι γκρι,(στη φωτογραφια πρασινιζει καπως)...
 ...εμενα γενικα το γκρι δε μου πολυ αρεσει σα χρωμα αλλα αυτο μου αρεσε!
Ειναι ζεστη αποχρωση καθως ειναι μιξη γκρι με μπεζ κ χρυσο.
Πολυ εορταστικη αποχρωση κ περιεχει πολυ γκλιτερ αλλα δεν ειναι καθολου χοντροκομμενο.
Το εκανα πριν ωρες swatch στο χερι μου κ δε λεει να φυγει...
Αυτα παιδακια...να ξαναπω οτι τι περιοδικο κοστισε μονο 3,50ευρω κ αξιζε πολυ σαν αγορα!
Αν δε τα πουμε νωριτερα απο σας ευχομαι ολοψυχα καλη χρονια κ να ειστε παντα ολοι ευτυχισμενοι!
Φιλια πολλααα!!! <3 <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου