Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

THE BODY SHOP PERFUME OILS

THE BODY SHOP PERFUME OILS- 2 ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΑΡΩΜΑΤΑΚΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙΡΟ <3
 Γεια σας κοριτσια μου!!Τι μου κανετε??
Σημερα θα γραψω για 2 αρωματακια που ειναι λατρεμενα αυτο το καιρο, τα φοραω συνεχως!
Ειναι λαδακια  αρωματακια, οπως βεβαιως καταλαβατε !Κ φυσικα τα αγορασα απο το The Body Shop.

Το ενα ειναι το πολυ κλασικο κ πασιγνωστο White Musk.
Προσωπικα κατα τη γνωμη μου αυτο το αρωμα ειναι ιδανικο για καλοκαιρι-φθινοπωρο μιας κ εχει μια δροσια μεσα του αυτο το αρωμα,
αλλα μια χαρα καθεται επανω στο σωμα μου κ αυτο το καιρο, ισως παιζει ρολο οτι ειναι λαδακι!
Κ το δευτερο μυριζει Βανιλια Μαγαδασκαρης.
Τι να σας  πω, δε ξερω πως μυριζει η βανιλια Μαγαδασκαρης αλλα ξερω οτι δεχομαι συνεχεια κομπλιμεντα για το συγκεκριμενο αρωμα.
Ειναι πολυ γλυκο,νομιζω οτι ειναι τελειο γι' αυτην την εποχη κ εννοειται οτι μυριζει βανιλια αλλα μυριζω κ κατι σα ζαχαρωτο...
Κ τα δυο αρωματακια εχουν απιστευτη διαρκεια, κραταει επανω σας μεχρι να κανετε μπανιο κ θα κρατησει στα ρουχα σας μεχρι να τα πλυνετε σας το υποσχομαι!
Χρειαζεστε την ελαχιστη ποσοτητα, μη το παρακανετε γιατι δε θα ειναι πια ευχαριστο...
Μου αρεσει πολυ η συσκευαασια τους κ απ¨οτι θυμαμαι το ενα κοστιζει 10.50ευρω.
Μη φοβαστε τη τιμη σε σχεση με το μεγεθος τους, αυτα τα λαδακια κρατανε για παντα!
Θα τα ξαναπουμε συντομα με νεο post, 
Nα περνατε ομορφα, φιλaκια!! <3 <3

1 σχόλια:

Unknown είπε...

Πολύ αγαπημένες μυρωδιές και οι 2! Παλαιότερα αγόραζα το white musk μόλις μου τελείωνε αλλά πλέον το έχω ξεπεράσει! Φιλιά!

Δημοσίευση σχολίου