Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

TIME4BEAUTY BIG HAUL!! <3  PART 1
 (ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ)
Γεια σας κοριτσια!!
Οπως θα ειδατε κ απο τον τιτλο, σμρ το post θα ειναι απο τα αγαπημενα μου καθως προσφατα εκανα καποιες αγορες απο ενα επισης αγαπημενο μου Time4beauty...εδω σας αφηνω κ το link:
http://www.time4beauty.gr/
Ειναι η πρωτη φορα που παρηγγειλα απο εκει .
Γενικα εμεινα πολυ ευχαριστημενη κ απο τα προιοντα αλλα κ με την επικοινωνια που ειχα με τους ανθρωπους, γι'αυτο αγορασα κ δευτερη φορα.
Πιστευω οτι πραγματικα αξιζει να παραγγειλετε απο εκει καθως εχει απιστευτες τιμες στα προιοντα.
 Κ ξεκιναω κατευθειαν να μιλαω ενα-ενα γι' αυτα, μη χανουμε χρονο :-)

Body Oils Beauty Line Cosmetics-Λαδακια σωματος-1.Βανιλια - 2.Σοκολατα-Καραμελα
Εγω συνηθως τα βαζω σε συνδυασμο με καποιες κρεμες σωματος που θα σας δειξω παρακατω για να κρατησει πιο πολυ ωρα το αρωμα ή κ σκετα αν θελω μια ελαφρια ενυδατωση μετα το μπανιο.
Κατι που μου αρεσει που σ'αυτα ειναι οτι δεν αφηνουνε λιπαροτητα στο δερμα...φυσικα αν τα εφαρμοσετε με μετρο...κ εγω εχω λιπαρο δερμα.
Η μυρωδια τους ειναι πολυ ευχαριστη ,σχετικα διακριτικη θα ελεγα αν κ δε κραταει αρκετη ωρα.
Στο δικο μου σωμα τουλαχιστον κρατανε μια ωρα περιπου αλλα αυτο εμενα προσωπικα δε με νοιαζει ιδιαιτερα,
αν θελω να μυρισω πιο εντονα θα βαλω αρωμα :-)
Το ενα εχει αρωμα Βανιλια κ το μονο που μυριζω κ εγω ειναι σκετη βανιλια..ειναι αρκετα γλυκο αρωματακι..λογικο..
κ το αλλο εχει αρωμα Σοκολατα-Καραμελα, θα ελεγα οτι μυριζει λιιιγο πιο εντονα η σοκολατα στο συγκεκριμενο, οχι οτι δε μυριζεις τη καραμελα η οποια του δινει μια πιο γλυκια νοτα αλλα η σοκολατα ειναι ελαφρως πιο εντονη.
Απο αυτα τα δυο μου αρεσε περισσοτερο το Βανιλια.
Απλο αλλα ωραιο, μου αρεσε γιατι ειναι πολυ γλυκο κ  μου αρεσουν τα γλυκα αρωματα :-)
Θα ηθελα να δοκιμασω κ το αρωμα Καρυδα.
Ειναι στα 200ml κ κοστιζουν το ενα 2,50 ευρω.


Body cream Beauty Line Cosmetics-Κρεμα σωματος Βανιλια-Καραμελα
Οπως καταλαβαινετε τη συγκεκριμενη κρεμουλα σωματος μπορω να τη συνδυασω κ με τα δυο λαδακια που προανεφερα.
Εχει κ αυτη διακριτικο αρωμα, δηλαδη δεν ειναι το αρωμα που "σπαει τη μυτη" μπορει να μη μυριζει πολυ εντονα μεσα στη συσκευασια αλλα οταν θα τη περασετε στο σωμα σας θα μυριζει πολυ γλυκα.
Δεν αφηνει καμια λιπαροτητα κ απλωνεται ευκολα.
Εχει ελαφρια υφη, διαρκεια μυρωδιας στο σωμα μου κ αυτη εχει περιπου μια ωρα μετα θα εξαφανιστει.Πολυ ωραια κρεμουλα για τη τιμη της.
Ειναι στα 200ml κ κοστιζει 2ευρω


Hand cream Beauty Line Cosmetics-Κρεμα χεριων με μελι κ γαλα
Η κρεμουλα αυτη εχει ευχαριστη μυρωδια με μελι κ γαλα, διακριτικη, περισσοτερο μυριζει το μελι.
Τωρα!Ενυδατωνει καλα απορροφαται κατα 80% γρηγορα απλα θα συνεχιζετε να νιωθετε μια ελαχιστη λιπαροτητα μετα στα χερια σας για λιγη ωρα, χωρις να εχει ομως ασχημη αισθηση.
Μου αρεσε, δε θα ελεγα οτι ειναι κρεμουλα για βαθια ενυδατωση αλλα βολευει για να την απλωνετε μεσα στη διαρκεια της ημερας για να ανανεωσετε την ενυδατωση στα χερια σας.
ΕΙναι στα 200ml κ κοστιζει 2ευρω


Body Scrub Beauty Line Cosmetics-Κρεμα Απολεπισης με κοκκους απο Αμυγδαλο κ Ελια
Λοιπoν, ενα scrub σωματος...αν κατι δε μου αρεσει σ'αυτο ειναι η μυρωδια του..δεν ειναι ευχαριστη...δε ξερω...δεν ειναι ιδιαιτερα εντονη αλλα κ ετσι ακομα δεν ειναι ευχαριστη.
Τη δουλεια του τη κανει βεβαια!
Εχει ευδιακριτους κοκκους, δε γδερνει την επιδερμιδα ουτε κοκκινιζει αλλα σιγουρα τη νιωθετε πιο απαλη μετα το μπανιο...
Απλα ο μονος λογος για το οποιο δε θα το ξαναπαιρνα ειναι η μυρωδια του..γιατι εγω προσωπικα δινω πολυ σημασια σ'αυτο.
Βεβαια να πω οτι το μυριζω μονο την ωρα που το εφαρμοζω στο σωμα μου, δεν ειναι οτι αφηνει καποιο αρωμα αφου βγειτε απο το μπανιο αλλα εστω κ εκεινη την ωρα θελω να μυριζει ευχαριστα.
Ειναι κ αυτο στα 200ml  κ κοστιζει 3ευρω




Corpus Body Butter Vanilla με φυσικο βουτυρο καρυδας, με shea butter, λαδι ελιας κ αμυγδαλου.
Λοιπον,το συγκεκριμενο ειναι ενα body butter, απο την εταιρια Corpus κ μου το εστειλαν να το δοκιμασω με τη παραγγελια.
Ειναι ελληνικο προιον,καταρχην να πω οτι μυριζει φανταστικα!
Κατι σαν γιαουρτι με μελι κ παγωτο..βασικα ναι!μυριζει παγωτο.
Το εχω ερωτευτει!Μπραβο,πραγματικα μπραβο στην εταιρια κ χαιρομαι τοσο πολυ που ειναι ελληνικο προιον, ανετα συγκρινεται με τα body butters απο "the body shop", ανετα!
Σε υφη, σε μυρωδια εννοειται αλλα κ σε ενυδατωση, κανει πολυ απαλο το δερμα, ειδικα αν πριν εχετε κανει απολεπιση.
Το λατρεψα κ θελω σιγουρα να το ξαναπαρω αλλα κ να κοιταξω κ τα αλλα προιοντα αυτης της εταιριας.Αν ενδιαφερεστε για ενα body butter πιο οικονομικο απλα αγοραστε το!Σας το προτεινω ανεπιφυλακτα!!
Ειναι στα 200ml κ κοστιζει γυρω στα 5ευρω.


Body Lotion με αρωμα τυπου The One
Αλλο ενα ομορφο δωρακι που μου κανανε κ τους ευχαριστω παρα πολυ!
Λοιπον μιλαω βεβαια για λοσιον σωματος, εγω με τη παραγγελια μου ειχα αγορασει κ το αρωμα τυπου The One.
Δεν ειχα ποτε το γνησιο αλλα ειχα ακουσει απο κοπελες στο youtube οτι το συγκεκριμεννο απο το time4 beauty μυριζει φανταστικα κ οντως μυριζει!
Θα γραψω μονο για τη λοσιον κ σε post που θα ακολουθησει θα κανω review για το συγκεκριμενο αλλα κ για αλλα αρωματα που παρηγγειλα απο το Time4beauty.
Λοιπον, η λοσιον τωρα...μυριζει υπεροχα, πουδρενια...μυριζει σαπουνι κ καταλαβαινεις κ λιγο musk μεσα αλλα μη φανταστειτε οτι μυριζει βαρια..δε θα το ελεγα.
Ειναι στα 300ml κ δυστυχως θα σας γελασω για τη τιμουλα της αλλα αν δε κανω λαθος κοστιζει α γυρω στα 5,50ευρω.

Αυτο ηταν το haul part 1 κοριτσια απο το Time4beauty!
 Εδω σας ξαναβαζω το link αν θελετε να το τσεκαρετε:
http://www.time4beauty.gr/
Αυτα ηταν τα προιοντα για το σωμα που αγορασα κ μου στειλανε για να γραψω την αποψη μου οι ανθρωποι εκει.
Τους ευχαριστω παρα πολυ!
Το επομενο post, part 2 θα αφορα τα καλλυντικα που αγορασα απο το Time4beauty :
http://pelassecrets.blogspot.gr/2016/03/time4beauty-haul-part-2.html
 κ στο part 3 θα κανω review για τα αρωματα τυπου που αγορασα απο εκει...για τους λατρεις των αρωματων!
Να περνατε ομορφα ολες κ ολοι κ τα λεμε πολυ συντομα,
Φιλακια!!! <3 <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου