Κυριακή 17 Αυγούστου 2014

NAILS OF THE WEEK - ANNIE 286

NAILS OF THE WEEK - ANNIE 286

Γεια σας κοριτσια!!Το βερνικι νυχιων που προτεινω γι'αυτη την εβδομαδα ειναι παλι απο την εταιρια Annie το νουμερο 286.
Παλι ειναι φυσικα ενα πολυ καλοκαιρινο χρωμα, μου αρεσουν πολυ αυτα τα μανο καθως ειναι τρομερα οικονομικα, 1ευρω?Καπου εκει το αγορασα.
Κ επισης η ποιοτητα τους ειναι πιστευω πολυ καλη, προσωπικα δεν εχω αγορασει βερνικι απο αυτη την εταιρια που να μη μου αρεσε...
Το συγκεκριμενο ειναι ενα γαλαζιο baby blue, πολυ ομορφο χρωματακι που στον ηλιο εχει πολυ διακριτικους χρυσους ιριδισμους.
Με μια μονο στρωση γραφει πολυ καλα αλλα εγω θα προτεινα 2 για να δειξει λιγο παραπανω το χρωμα.
Ελπιζω να σας αρεσε κοριτσια, εμενα προσωπικα μου αρεσουν τρελα τα γαλαζια-μπλε χρωματα στα νυχια!
Θα τα πουμε πολυ συντομα, φιλακια πολλα!! <3 <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου