Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ HONDOS! - ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΠΗΡΑ!!

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ HONDOS! - ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΠΗΡΑ!
Γεια σας κοριτσιαα!!Τι μου κανετε??
Πριν λιγες μερες αγορασα καποια πραγματα απο τα Hondos - εκανα κυριως καλοκαιρινες αγορες γιατι προσωπικα για 'μενα το καλοκαιρι αργει ακομα να φυγει!
Οποτε παμε γρηγορα- γρηγορα να σας τις δειξω!
Θα σας πω πανω- κατω τιμες γιατι δυστυχως δε θυμαμαι ακριβως!

 CARROTEN INTENSIVE TANNING GEL ( ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΟ ΜΑΥΡΙΣΜΑ )
Λοιπον, το συγκεκριμενο ηθελα να το παρω καιρο κ για τωρα που εχω παρει κ εγω το μαυρισματακι μου, ειναι νομιζω μια χαρα.
Θελει προσοχη αυτο το προιον καθως δεν εχει δεικτη προστασιας οποτε σιγουρα θα προτεινα να φορεσετε αντηλιακο με τουλαχιστον 30 δεικτη προστασιας!
Αυτο που κανει ειναι τα τραβαει πιο ευκολα τις ακτινες του ηλιου επανω στο δερμα μας οταν το φοραμε
κ ετσι χαριζει πιο εντονο μαυρισμα.
Η υφη του ειναι καπως ετσι...
...εχει ετσι ενα καφεκοκκινο χρωμα κ προσεξτε γιατι υπαρχει περιπτωση να λερωστε τα ρουχα σας.
Κανει δουλεια, αλλα μη το παρακανετε.Μη μεινετε με το συγκκριμενο πολυ ωρα στον ηλιο 
κ κατα τη γνωμη μου μη το εφαρμοσετε αν ειστε αρκετα ανοιχτωχρωμες.
 Μυριζει απιστευτα ομορφα...ολα τα προιοντα της Carroten μυριζουνε ομορφα.
Μυριζει καρυδα, σα βουτυροκακαο...δε ξερω..μυριζει Χαβαη...κατι πολυ τροπικο!
Εγω προσωπικα θα το επαιρνα κ μονο για το αρωμα του αλλα κανει ετσι κ αλλιως δουλεια!
Ειναι μονο για το σωμα.
Η τιμη του ηταν γυρω στα 9,50ευρω.

GARNIER AMBRE SOLAIRE GOLDEN PROTECT ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ
Ειχα ακουσει πολλα καλα για το συγκεκριμενο κ απο κοπελες απο το youtube κ ειχα τη περιεργεια να το παρω.
Εγω το πηρα με δεικτη προστασιας 10, γιατι αυτο ειχε μεινει αλλα δε με πειραζει ιδιαιτερα γιατι αυτο που μου αρεσει σ' αυτο το προιον ειναι : 1. Μια πολυ ομορφη, διακριτικη αλλα αισθητη λαμψη που 
δινει στο δερμα σας οταν το φορατε...

...στη φωτογραφια δε φαινεται τοσο εντονα ομως απο κοντα ειδικα στον ηλιο θα το προσεξετε.
οποτε οπως ειπα κ πριν δε με νοιαζει ιδιαιτερα που εχει μονο 10 δεικτη προστασιας γιατι μπορω να το χρησιμοποιησω κ το βραδυ σα κρεμα σωματος αλλα κ για φθινοπωρο- ανοιξη πιστευω θα βολεψει πολυ!
2. Μου αρεσει παρα πολυ το αρωμα του.Δε μπορω ακριβως να το περιγραψω αλλα ειναι κ αυτο διακριτικο αλλα αισθητο.Μυριζει κ αυτο ετσι σα καλοκαιρι, αλλα εχει μια πιο πουδρενια πινελια μεσα αν με εννοειτε... :-)
Ειναι μονο για το σωμα.
Θα το προτεινα σιγουρα, η τιμη του μαζι με δωρο το παρακατω προιον ηταν γυρω στα  9 με 11ευρω.


GARNIER AMBRE SOLAIRE ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ
Εχει δεικτη προστασιας 20, πολυ καλο για αυτη την εποχη που ηδη εχω μαυρισει.
Μυριζει κ αυτο πολυ ομορφα, το ψεκαζετε σαν σπρει αλλα βγαινει με μορφη ελαφριας κρεμας...
 ...διαφανο αφου το απλωσετε στο δερμα...μια χαρα...πολυ ευκολο στην εφαρμογη του κ πρακτικο.
Ειναι μονο για το σωμα.
Η τιμη του μαζι με το παραπανω προιον ητανε γυρω στα 9-11ευρω.


LOREAL SUBLIME SUN ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ
Οπως βλεπετε αγορασα αντιλιακα με ολους τους δεικτες προστασιας... :-D
Αυτο λοιπον εχει 30, βγαινει σα κανονικη κρεμα...καπως ετσι...
...γινεται κ αυτο διαφανο οταν το απλωσετε, ενταξει η υφη του συγκεκριμενου ειναι πιο λιπαρη.
Ειναι σαν μια αρκετα λιπαρη κρεμα.Οποτε θα σας παρει κ πιο πολυ ωρα για να το απλωσετε στο δερμα.
Κατα τ'αλλα μυριζει πολυ ομορφα κ αυτο καπως πουδρενια.
Ειναι μονο για το σωμα.
Η τιμη του 1+1 δωρο ητανε γυρω στα 11ευρω.

CELLUFIGHT ΤΗΣ ΒΙΟΤΕΝ - ΑΠΟΛΕΠΙΣΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΝΤΟΥΣ  ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ
Ειχα ακουσει κ γι'αυτο πολλα καλα λογια απο το youtube.
 Περιεχει θρυμματισμενα κουκουτσια ελιας που ειναι ευδιακριτα...
...κ Guarana, ένα εκχύλισμα με υψηλή περιεκτικότητα σε καφεϊνη.
Αυτο το εφαρμοζετε σα scrub οταν κανετε ντους κ επιμενετε στις περιοχες με κυτταριτιδα.
Το χρησιμοποιητε 2-3 φορες την εβδομαδα.
Τι να σας πω, η αληθεια ειναι οτι δεν ειμαι καλη στο να βαζω συστηματικα τετοια πραγματα δηλαδη εγω το εφαρμοζω μια φορα την εβδομαδα το συγκεκριμενο οποτε 2 φορες μονο το εχω δοκιμασει.
Γι'αυτο δε ξερω να σας πω αν κανει δουλεια αλλα εχω να πω οτι κανει το σωμα παρα πολυ μαλακο αφου το εφαρμοσετε, αυτο μου εκανε εντυπωση αλλα κ το αρωμα του. :-)
Ειλικρινα οι περισσοτερες μου αγορες ειχανε ωραιο αρωμα!Το συγκεκριμενο, μυριζει αρκετα εντονα κ ομορφα.Υπεροχο κ μπορω να πω για 2 με 4 ωρες αργοτερα..το σωμα σας αλλα κ το μπανιο σας! :-)
Ειναι μονο για το σωμα.
 Η τιμη του γυρω στα 8-9ευρω.


COPPERTONE MEGA TAN ΑΥΤΟΜΑΥΡΙΣΤΙΚΟ
Ε, κ αφου κανατε το scrub σας ωραια-ωραια στο μπανιο κ δειτε οτι πηγατε στη παραλια αλλα δε λετε να μαυρισετε να ενας τροπος για να αποφυγετε κ τις ακτινες του ηλιου.
Αυτομαυριστικο!Λοιπον εγω αφου εκανα απολεπιση στο μπανιο εφαρμοσα το συγκεκριμενο για 2 μερες.
ΕΙναι οπως ειπα της Coppertone κ το πηρα 1+1 δωρο.
Περιεχει βουτυροκακαο, επανω στη συσκευασια υπαρχει ο αριθμος 4 οποτε δε ξερω, υποθετω βγαινει κ για πιο ανοιχτοχρωμες επιδερμιδες?Δεν εχω ιδεα.
 Λοιπον.Εχει εντονο αρωμα, εχει αυτο το αρωμα που εχουν τα αυτομαυριστικα αλλα το συγκεκριμενο δε με χαλαει..μου μυριζει σα καφες οταν το φοραω..αρχισε μονο να γινεται ενοχλητικο οταν το φορεσα κ τη δευτερη μερα.Παρολο που για μενα δεν ηταν καθολου ασχημο το αρωμα τη δευτερη μερα εγινε καπως εντονο παρολα τα αντιλιακα στη παραλια κ τα αφρολουτρα που ειχα βαλει πριν το εφαρμοσω.
Σκεπασε αργοτερα καθε μυρωδια κ μυριζαν κ τα ρουχα μου.
Μυριζει ετσι σα καφες με λιγη καρυδα αλλα αν το εφαρμοζετε για μερες γινεται πιο εντονο το αρωμα που αλλες κοπελες μπορει να τις χαλασει κ αλλες να τις ευχαριστει.
Κανει ομως δουλεια?Κανει δουλεια ναι.Δεν βγαινει με χρωμα...
 Θελει καλη εφαρμογη με κυκλικες κινησεις αλλιως αργοτερα θα φαινεστε σα να εχετε λεκεδες στο σωμα σας.
Θα δειτε καλα αποτελεσματα για μενα τουλαχιστον μετα απο 5-6 ωρες αλλα το ιδανικο θα ειναι να το εφαρμοσετε (αφου εχετε κανει καλη απολεπιση στο ντους) το βραδυ πριν κοιμηθειτε.
Ετσι δρα πιο καλα κ το πρωι θα δειτε κ καλυτερα αποτελεσματα.
Κ με τη πρωτη μερα θα δειτε διαφορα αλλα μετα απο 3 μερες θα φαινεται οτι πηρατε μαυρισματακι.
Εγω δε προσεξα να πορτοκαλιζει το συγκεκριμενο, σιγουρα βοηθησε ομως κ οτι εχω παρει ηδη φυσικο μαυρισμα.
Ειναι για προσωπο κ σωμα, εγω το χρησιμοποιω μονο στο σωμα.
Μου αρεσε κ θα το ξαναπαιρνα.Μου αρεσε πολυ κ η τιμη του!
1+1 δωρο περιπου 8ευρω.


LOREAL IDEAL FRESH - GEL ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
Λοιπον, λεει επανω οτι αφαιρει κ μακιγιαζ.Εγω το εχω δοκιμασει με μακιγιαζ αλλα οχι εντονο,
τυπου αδιαβροχη μασκαρα κ ετσι...Το μακιγιαζ παντως που φορουσα μια χαρα το αφαιρεσε!
Πολυ μου αρεσε μυριζει κατι πολυ καθαρο, μυριζει σαπουνι (αν κ δε περιεχει σαπουνι), βγαινει καπως ετσι...
...καθαρο gel.Γενικα εμενα τα περισσοτερα Ideal της Loreal μου αρεσουνε τρελα.Εχω κανει κ ειδικο review γι'αυτα, σας φηνω παρακατω το link να πατε να το δειτε αν θελετε :
Πολυ μου αρεσε, νιωθω οτι αφηνει την επιδερμιδα μου πολυ καθαρη, πραγματικα λαμπερη..εγω το χρησιμοποιω κ το πρωι ή το βραδυ πριν πεσω για υπνο..αυτα ελπιζω να αρεσει κ σε 'σας.
Η τιμη του 1+1 δωρο ητανε γυρω στα 7ευρω?Καπου εκει...


X-BITE AFTER BURN COOLING & SOOTHING GEL - AFTER SUN
Ε κ δε μπορουσε απο τετοιες αγορες να λειπει ενα after sun προιον.
Πρεπει κατα τη γνωμη μου οπως κ δηποτε το καλοκαιρι να εχετε ενα after sun για προσωπο αλλα κ για σωμα.Φροντιζει το δερμα σας μετα την ηλιοθεπαπεια κ ανακουφιζει.
Αυτο εδω ειναι απο την εταιρια X-Bite, νομιζω πως ειναι ελληνικη εταιρια, δε την εχω ξανακουσει.
Μια χαρα τη κανει τη δουλεια του, περιεχει αλοη κ καλεντουλα, εχει υφη γιαουρτιου...
 ...κ ειδικα οταν θα το εχετε στο ψυγειο θα νιωσετε ακομη μεγαλυτερη δροσια στο δερμα σας.
Ειναι μονο για το σωμα.
Η τιμη του πολυ καλη, γυρω στα 5ευρω.

Αυτα ηταν κοριτσια μου τα ψωνια μου ελπιζω να σας αρεσαν κ θα τα πουμε πολυ πολυ συντομα με νεο post!
Να περνατε καλα,φιλια πολλα!! <3 <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου