Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ IDEAL ΑΠΟ ΤΗ LOREAL - LOREAL IDEAL PRODUCTS

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ IDEAL ΑΠΟ ΤΗ LOREAL



Γεια σας κοριτσια!!!Τι κανετε??
Σημερα θα ηθελα κ εγω με τη σειρα μου να γραψω για τα πασιγνωστα πια προιοντα καθαρισμου προσωπου της Loreal.Ξερω οτι εχουν κανει αναφορα πολλες κοπελες για τα συγκεκριμενα, ζηλεψα ομως, τα αγορασα κ εγω κ ειπα να πω τη γνωμη μου!

Ενας ακομη λογος που τα πηρα, εκτος απο τα θετικα σχολια που ειχα ακουσει κ διαβασει απο πολλα κοριτσια ειναι οτι πολλα απο τα προιοντα Loreal ειναι 1+1 δωρο, οποτε κατευθειαν παιρνουν πολλα bonus...

Παμε να τα δουμε!



Loreal Ideal Fresh

Ενα αφριζον νερακι που υποσχεται βαθυ καθαρισμο.Αφαιρει ολα τα ιχνη του μακιγιαζ, ειναι για προσωπο κ ματια, καθαριζει τους πορους κ αφηνει την επιδερμιδα κρυσταλλινα καθαρη.
Δεν περιεχει σαπουνι, ουτε αιθυλικη αλκοολη.Το προτεινουν για πρωι κ βραδυ.

Λοιπον , το συγκεκριμενο μου αρεσε αρκετα.Μου αρεσε το γεγονος οτι βγαινει ετοιμος αφρος.
Οντως αφηνει μια φρεσκαδα κ καθαρη την επιδερμιδα, δεν τραβαει.Σε γενικες γραμμες κανει αυτα που υποσχεται κ εμεινα ικανοποιημενη.Σιγουρα,αν εχω κανει εντονο μακιγιαζ στα ματια αφου πλυθω θα μεινουν υπολειμματα μακιγιαζ (κατω απο τα ματια) οποτε θα χρειαστω κ κατι αλλο αργοτερα.Κατα τ' αλλα μου αρεσε παρα πολυ!
Η τιμη του γυρω στα 5ευρω(1+1 δωρο)


  
 Loreal Ideal Soft

Λοιπον απο τα πιο γνωστα προιοντα...Μου αρεσε παρα πολυ, αν κ δεν εχω ξαναπαρει νερακι micellaire οποτε σιγουρα δεν μπορω να εχω ολοκληρωμενη αποψη.Για πρωτη φορα που δοκιμασα τετοιο νερακι μου αρεσε πολυ.Βεβαια εγω προσωπικα δεν θα βαλω μονο αυτο το προιον για να κανω ντεμακιγιαζ.Πως το χρησιμοποιω.Θα βαλω πρωτα στο προσωπο μου ενα προιον που θα κανει αφρο κ μετα, οτι υπολειματα μακιγιαζ εχουν θα τα αφαιρεσω με το συγκεκριμενο.Επισης δεν αφαιρει το αδιαβροχο μακιγιαζ.
Ειναι υποαλλεργικο, δεν περιεχει αρωμα κ αιθυλικη αλκοολη.Γραφει οτι δεν προκαλει ευαισθησιες αλλα προσωπικα εγω αφου το περασω στα ματια, νοιωθω μια ελαφρια φαγουρα.Τιποτα σοβαρο αλλα το νοιωθω.Κατα τ΄ αλλα ολα καλα!Δεν ξεβγαζεται, ειναι για προσωπο, ματια, χειλη κ αφηνει κ αυτο την επιδερμιδα αρκετα λαμπερη. 
Η τιμη του γυρω στα 5ευρω(1+1 δωρο)



Loreal Ideal Glow

Ενταξει, δε θα πρωτοτυπησω....ειναι το αγαπημενο μου, το λατρεψα κ σιγουρα θα το ξαναπαρω!!Οπως το λεει κ το ονομα του, πραγματικα αφηνει την επιδερμιδα λαμπερη χωρις ιχνος λιπαροτητας,(εχω λιπαρο δερμα), χωρις να τραβαει καθολου.Αυτο αφαιρει κ το αδιαβροχο μακιγιαζ, πιστευω οτι ειναι πολυ καλο κ για ευαισθητες επιδερμιδες για το λογο οτι ειναι ενα μαλακο αλλα ταυτοχρονα πολυ καλο προιον ντεμακιγιαζ.Ειναι το αγαπημενο μου αυτη τη στιγμη,δεν χρειαζομαι μετα καν ενυδατωση στο προσωπο κ το αφηνει οπως ειπα κ πριν πολυ λαμπερο.
Αν επρεπε να πω ενα αρνητικο, θα ηταν οτι κ αυτο επισης, αν εχω βαλει εντονο μακιγιαζ στα ματια κ πολλες στρωσεις μασκαρα θα αφησει υπολειμματα κατω απο τα ματια.Οποτε μετα θα χρειαστω κατι να το αφαιρεσω.Η τιμη του γυρω στα 5-6ευρω(1+1 δωρο)


Αυτα, πολλες φορες βαζω κ τα 3 για να κανω ντεμακιγιαζ.Πρωτα  το Ideal Glow, μετα πλενομαι με το Ideal Fresh κ τελος, αν νοιωθω οτι θελω κ exta καθαρισμο περναω στο Ideal Soft.



Loreal Paris Pure Zone 30s. chrono-clear

Λοιπον το συγκεκριμενο δεν ειναι για ντεμακιγιαζ.Ειναι ενα gel για βαθυ καθαρισμο.Ειναι κυριως για λιπαρες επιδερμιδες με τασεις ακμης.Υποσχεται οτι καθαριζει τους πορους, λειτουργει εναντια στα στη λιποροτητα, στα σπυρακια κ στα μαυρα στιγματα.Περιεχει 2% σαλικυλικο οξυ.

Λοιπον αυτο το προιον που βλεπετε εχει το gel ως τα μισα της συσκευασιας.κ επανω, που στρογγυλευει εχει το cleanPod, που ειναι αυτο το πραγματακι.

Ειναι κατι σαν σφουγγαρακι με αγκαθακια επανω.Βαζετε επανω του το gel κ κανετε αφρο κ μασαζ στο προσωπο σας.



Πηγή: www.galinos.gr
Μου αρεσε αρκετα, αν κ δε το βαζω συστηματικα.Οσες φορες ομως το εβαλα εμεινα πολυ ευχαριστημενη.Το σφουγγαρακι αυτο δεν με ενοχλησε καθολου στην υφη, δεν ερεθιζει καθολου κ δεν ειναι σκληρο οταν κανετε μασαζ στο προσωπο σας, αντιθετα ειναι ευχαριστο.Μου αρεσε παρα πολυ κ οντως ενιωσα οτι κανει δουλεια κ οτι βοηθαει σε επιδερμιδες με τασεις ακμης οπως η δικη μου, ενιωσα οτι ξηραινει δηλαδη την επιδερμιδα,οσο πρεπει.Κ καθαριζει πολυ καλα.
Το συγκεκριμενο ΔΕΝ ηταν 1+1 δωρο.Η τιμη του ηταν γυρω στα 6-6κ ευρω.

Αυτα ηταν κοριτσια μου τα προιοντα που δοκιμασα!!πειτε μου κ εσεις τη γνωμη σας γι'αυτα!!Θα χαρω παρα πολυ αν μου προτεινετε κατι!!Θα τα πουμε συντομα,να περνατε ομορφα φιλια πολλα κ καλες βουτιεεςς!!! <3 <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου