Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

AVON NATURALS - ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΜΑΛΛΙΩΝ

     

  AVON NATURALS !!!



 ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑΑΑ!!!!
Τι κάνετε??Καλώς ήρθατε στο blog μου!!! : ) Ελπίζω να σας αρέσει!!
Λοιπόν, το πρώτο post που θα κάνω, αφορά κάποιες αγορές που από την Avon κ συγκεκριμένα, προιόντα περιποίήσης μαλλιών από τη σειρά Avon Naturals.Δυστυχώς, δεν ξέρω να σας πω τιμούλες γι'αυτα τα πραγματάκια γιατί τα είχα πάρει όλα μαζί σε τιμή γνωριμίας.Μπορείτε να δείτε όμως τις τιμές απο έναν κατάλογο της Avon ή από το internet κ είμαι σίγουρη πως είναι αρκετά οικονομικά.
 
Πάμε λοιπόν!


Avon Naturals Chamomile and Aloe Vera Care and Repair Conditioning Balm


Μία μάσκα μαλλιών με χαμομήλι κ αλόη βέρα.Είναι για κανονικά μαλλιά κ αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας κ καθαριότητας.Η μασκούλα αυτή ενυδατώνει κ μαλακώνει τα μαλλιά σε ικανοποιητικό βαθμό.
Το αποτέλεσμα που αφήνει είναι σαν ένα πολύ καλό conditioner μαλλιών-μέχρι εκεί όμως.Είναι μια πολύ ελαφριά μασκούλα που δεν βαραίνει τα μαλλιά.



 Avon Naturals Cherry Blossom Daily Refreshing Hair Mask


Άλλη μια μάσκα με άνθος κερασιάς!Είναι για όλους τους τύπους μαλλιών.Το άρωμα της, πολύ διακριτικό.Η συγκεκριμένη δεν με ξετρέλανε.Εγώ προσωπικά όταν λέω "μάσκα μαλλιών" , στο μυαλό μου έχω την πιο βαθιά ενυδάτωση.Τη μασκούλα αυτή τη χρησιμοποιώ σαν conditioner κ αν νοιώθω οτι θέλω να γίνουν ακόμα πιο μαλακά τα μαλλιά μου βάζω μια άλλη οποιαδήποτε μάσκα.
Το γεγονός οτι είναι για όλους τους τύπους μαλλιών, ίσως δικαιολογεί την όχι τόσο έντονη ενυδάτωση.



Avon Naturals Almond Oil & Avocado Moisturising Conditioning Balm


Κ περνάμε σε ένα από τα αγαπημένα μου! : )
Τρίτη μάσκα!Περιέχει αμυγδαλέλαιο κ αβοκάντο.Είναι κατάλληλη για ξηρά κ ταλαιπωρημένα μαλλιά.Μυρίζει υπέροχα, πραγματικά σου έρχεται να τη φας! : ) Είναι μία καλή μάσκα για αναδόμηση μαλλιών.Αφήνει τα μαλλιά ευκολοχτένιστα μετά το λούσιμο, είναι αρκετά παχύρευστη κ μου αρέσει το γεγονός οτι έχει ένα ροζ-ροδακινί χρωματάκι! : )


Avon Naturals Apricot and Shea Leave-in Treatment


Κ περνάμε στο δεύτερο αγαπημένο μου το οποίο είναι ένα leave in conditioner.Μία ενυδατική κρεμούλα που δεν χρειάζεται ξεύγαλμα,πάλι για ξηρά κ ταλαιπωρημένα μαλλιά με βερίκοκο και βούτυρο από τον αφρικανικό κάρπο shea  : 0 
Λοιπόν, πρέπει να σταθώ στο άρωμα αυτού του προιόντος γιατί έχω κ εγώ το θέμα μου με τις μυρωδιές. Μυρίζει ακριβώς το παγωτό solero απο την algida αν έχετε δοκιμάσει!Ακριβώς αυτό!Αλλά ακόμα πιο έντονα.Είναι φοβερό το άρωμά του,αφού δεν το βάζω συχνά για να μη μου τελειώσει...  : P
Τώρα το συγκεκριμένο δεν το έχω βάλει αρκετές φορές ακόμα αλλά  3-4 φορές που το δοκίμασα μια χαρά μου φάνηκε, έκανε τα μαλλια μου αρκετα μαλακά!Κ όλοι με ρωτούσαν τι άρωμα φοράω... : )

 

Λοιπόν κορίτσια, αυτό είναι το πρώτο μου post... πραγματικά, ελπίζω να σας άρεσε!!K σκοπεύω το επόμενο μου, να αφορά καλλυντικα Avon ή προιόντα περιποίησης σώματος.Πάλι Avon! : ) Θα δω!Πείτε μου ποιο από τα δύο προτιμάτε??
Ως τότε,φιλάκια πολλά σε όλες!!!!! <3 <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου