Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

ΚΡΑΓΙΟΝ MAYBELLINE COLORSENSATIONAL - MY MAYBELLINE COLORSENSATIONAL COLLECTION

ΚΡΑΓΙΟΝ MAYBELLINE COLORSENSATIONAL - MY MAYBELLINE COLORSENSATIONAL COLLECTION


Γεια σας κοριτσια!!Σημερα θα κανω αλλο ενα lipstick review.Αυτη τη φορα θα γραψω για τα  κραγιον 
της εταιριας Maybelline απο τη σειρα Colorsensational.5 κραγιονακια εχω στη συλλογη μου,
-αλλα μου αρεσαν κ αλλα δεν με αφησαν τοσο ευχαριστημενη σε γενικες γραμμες ομως θεωρω οτι τα κραγιον της Maybelline ειναι αρκετα καλα κ γενικα μου αρεσει πολυ σαν εταιρια.
Τα συγκεκριμενα κραγιονακια ειναι αρκετα ενυδατικα.Δεν ειναι ιδιαιτερα σταθερα κ αν σας αρεσουν μονο τα ματ κραγιον μη τα προτιμησετε γιατι απλα εχουν sheer- ή περλε αποτελεσμα.Μυριζουνε κ αυτα πολυ ομορφα, βανιλια, κ μου αρεσουν πολυ κ οι συσκευασιες τους.
Τιμουλα ακριβως δε θυμαμαι για τα συγκεκριμενα γιατι τα ειχα αγορασει πριν καμποσο καιρο αλλα νομιζω πως κοστιζουν περιπου απο 6,50 - 8 ευρω αναλογα απο που θα το αγορασετε.
Παμε να τα δουμε λοιπον ενα- ενα! :-)

Maybelline Colorsensational no.822 Rose Pearl
Λοιπον θα ξεκινησω με ενα απο αυτα που δεν με αφησαν κ τοσο ικανοποιημενη.Ειναι το no.822,Rose Pearl, οπως γραφω κ πανω.Οπως το λεει κ το ονομα του εχει περλε αποτελεσμα, ειναι ενα πολυ ελαφρυ ροζ nude χρωμα, δεν εχει καθολου εντονη χρωματικη αποδοση, αν δειτε κ στη φωτογραφια δεν φαινεται καν το swatch που εχω κανει.
Δεν μου αρεσει ιδιαιτερα, δε το μισω αλλα δεν μου αρεσει.Αν θα το φορεσω, θα το φορεσω το καλοκαιρι που θα ειμαι μαυρισμενη κ επισης εχει κ αυτη τη λαμψη που ταιριαζει με τους καλοκαιρινους μηνες.Tο συνδυαζω ευκολα με αλλα κραγιον για να τους δωσει ενα πιο λαμπερο αποτελεσμα.

Maybelline Colorsensational no.530 Fatal Red
 Περναω σε ενα απο το αγαπημενα μου το 530, Fatal Red.Ενα πολυ φωτεινο κοκκινο χρωμα με λαμπερο τελειωμα.Δεν ειναι περλε αλλα ειναι αρκετα λαμπερο,shiny το τελειωμα του.Δεν ειναι ιδιαιτερα σταθερο γι' αυτο κατα τη γνωμη μου θα βοηθησει αν το συνδυασετε με ενα κοκκινο μολυβι απο κατω.
Μπορει οπως εγραψα να μην ειναι ιδιαιτερα σταθερο αλλα οταν φευγει αφηνει ενα πολυ ομορφο κοκκινο χρωμα στα χειλη.

Maybelline Colorsensational no.230 Mauve Glam
Ειναι ενα ανοιχτο μοβ χρωματακι.Στη φωτογραφια φαινεται πιο ροζ αλλα ειναι μοβ.
Ειναι το no.230 Mauve Glam κ μου αρεσει αρκετα.Αφηνει πολυ περλε αποτελεσμα κ δυστυχως κ αυτο δεν κραταει πολυ ωρα στα χειλη.Οταν φυγει αφηνει μια ωραια λαμψη.
Παρολα αυτα τα βαζω συχνα το καλοκαιρι, μου αρεσει πολυ το χρωμα του.

Maybelline colorsensational no.802
Κ τωρα περναμε στη πιο αποτυχημενη αγορα μου.Ειναι το 802 Pearly Pearl.
Το μισω.
Ηθελα απλα να αγορασω ενα nude χρωμα κ πηρα αυτο.Λοιπον, αυτο δεν αφηνει αποτελεσμα απλα nude, αυτο αφηνει αποτελεσμα "πεθανα κ δε το ξερω".
Κανει σχεδον ασπρα τα χειλη μετα απο αρκετες στρωσεις, γιατι η αληθεια ειναι οτι εχει μηδεν χρωματικη αποδοση..απλα το μισω.Κανει τα χειλη να φαινονται σαν να φαγατε αλευρι η κατι τετοιο..αλευρι με πολυ λαμψη ειναι το αποτελεσμα που αφηνει... :-D  χαλια κατα τη γνωμη μου.
Το κορυφαιο ειναι οτι κ σουπερ ενυδατωμενα να ειναι τα χειλη σας, τα κανει να φαινονται πολυ ξηρα, δειχνει εντονα τις γραμμες των χειλιων κ ας μην εχετε εντονες, τονιζει πολυ ασχημα τα χειλη.
Σκεφτηκα μονο να το χρησιμοποιω στο προσωπο σαν highlighter, νομιζω οτι για τετοια δουλεια θα ειναι καλο.. :-) 

Maybelline colorsensational no.547 Pleasure Me Red
Ενταξει αυτο το χρωμα μου αρεσει παρα πολυ.Ειναι πιο σκουρο απ'οτι φαινεται στη φωτογραφια.Ενα σκουρο κοκκινο με καφε υποτονους.Πολυ ομορφο, ειναι τo 547 Pleasure Me Red.
Σε σχεση με το αλλα αφηνει λιγοτερο λαμπερο αποτελεσμα κ για 'μενα, ταιριαζει περισσοτερο το φθινοπωρο κ χειμωνα.Κ αυτο οταν φευγει αφηνει ενα πολυ ομορφο κοκκινο χρωμα στα χειλη, ομως κ αυτο κατα τη γνωμη μου θα χρειαστει μολυβι απο κατω για να κρατησει περισσοτερο καθως δεν ειναι ιδιαιτερα σταθερο.

Αυτη ηταν η συλλογη μου κοριτσια μου, πειτε μου κ εσεις αν εχετε κραγιονακια απο αυτη τη σειρα!
Αν ενδιαφερεστε να δειτε κ αλλα Lipstick Reviews μου σας αφηνω παρακατω καποια links.
Seventeen Ματ κραγιον :

Golden Rose Velvet Matte Collection Part 1 :

Golden Rose Velvet Matte Collection Part  2 :

Κραγιον Beauty Line Cosmetis:

Ελπιζω να σας αρεσε κ θα τα πουμε πολυ συντομα!
Να περνατε ομορφα, φιλια πολλα!! <3 <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου