Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

NAILS OF THE WEEK - GOLDEN ROSE RICH COLOR 09


GOLDEN ROSE RICH COLOR 09

Γεια σας κοριτσια!!Αυτο ειναι το post της εβδομαδας!Ενταξει πρεπει να κανω ενα μικρο διάλειμμα απο την εταιρια Golden Rose αλλα το πηρα προχθες το συγκεκριμενο κ δεν κρατιομουνα να μη σας το δειξω! :-)
Το νουμερακι του ειναι το 09 απο τη σειρα Rich Color, ενα πολυ ομορφο φουξ, φωτεινο χρωμα!Μου αρεσει παρα πολυ, δεν ειναι το φουξ που δειχνει "φτηνο" (γιατι μου αρεσει παρα πολυ το φουξ σαν χρωμα αλλα πολλες φορες στα νυχια δειχνει διαφορετικα απ'οτι στο μπουκαλακι).Αυτο δειχνει παρα πολυ ομορφο, καλοκαιρινο χρωματακι κ εκεινο πιστευω.Το βουρτσακι του ειναι πολυ σταθερο επισης κ καπως  flat.Καπως ετσι δηλαδη...

Θελω σιγουρα να παρω κ αλλα βερνικια απο αυτη τη σειρα, γιατι εχει βγαλει πραγματικα πολυ ωραια χρωματα.Η διαρκεια του μαζι με top coat ειναι μετρια.Kραταει δηλαδη καπου 3 μερες,μετα ομως αρχιζει κ ξεφλουδιζει.
Αυτα κοριτσια μου!!Τι λετε σας αρεσει??Πειτε μου αν εχετε κ εσεις αγορασει μανο απο αυτη τη σειρα κ ποιο θα μου προτεινατε?
Θα τα πουμε πολυ συντομα, ως τοτε καλα να περνατε!Φιλακια πολλα!! <3 <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου